Відновлення бухгалтерського і податкового обліку

Це система заходів, спрямованих на приведення бухгалтерії компанії у відповідність до вимог нормативних актів та чинного законодавства. Ця процедура застосовується у випадку, якщо ведення бухгалтерського обліку не здійснювалося або здійснювалося неналежним чином.

Організація може зіткнутися з необхідністю відновлення бухгалтерського обліку у ряді цих випадків:

  • зміна засновників, реорганізація або ліквідація юридичної особи

  • майбутня податкова перевірка

  • звільнення бухгалтера

  • втрата або псування документів у зв'язку з нещасним випадком

  • неправильна організація бухгалтерії, відсутність реєстрів протягом тривалого часу

У рамках процедури відновлення бухгалтерського обліку пропонується ряд послуг:

  • відновлення первинних бухгалтерських документів, перевірка правильності їх оформлення, визначення наявності повного комплекту документів та інформаційних баз

  • формування податкових та бухгалтерських реєстрів, перевірка їх правильності з урахуванням вимог законодавства України

  • проведення касових операцій, згідно з правилами розрахунків готівкою грошовими коштами

  • розрахунок податків, перевірка правильності їх нарахувань та оплати

  • виправлення помилок і неточностей у розрахунках, перевірка правильності звітності, зданої раніше

  • формування та надання декларацій і повної звітності, а також проведення консультацій з бухгалтерської безпеки

Порядок проведення робіт з відновлення бухобліку:

  • робота починається з попереднього аналізу наявності документації та її відповідності необхідним вимогам. Для цього проводиться діагностика поточної бухгалтерії організації . За результатами даного аналізу фахівцями розробляються рекомендації для організації, планується порядок роботи. Потім разом із замовником складається спеціальне технічне завдання, у якому вказані всі аспекти перевірки та відновлення бухгалтерського обліку компанії. У даному технічному завданні також вказуються терміни проведення робіт, вартість послуг і обсяг майбутніх робіт.

  • далі сторони підписують взаємний договір на надання послуг з відновлення бухгалтерського обліку. Після узгодження всіх аспектів наші фахівці переходять до роботи і проводять відновлення бухобліку у визначені договором терміни. Для з'ясування, яка саме бухгалтерська звітність потребує відновлення, наші фахівці проводять звірку, взаємодіючи з податковою інспекцією. На підставі отриманої інформації приймається рішення про те, яка звітність потребує уточнення або доповнення, а також щодо роботи над документами, що не були надані взагалі.

  • по завершенні робіт складається звіт щодо етапів і результатів наданої послуги. Вам надається відновлена бухгалтерська звітність, включаючи оновлену інформаційну бухгалтерську базу (1С). Крім цього, наші фахівці дадуть рекомендації з ведення бухгалтерського обліку, відповідно до специфіки вашої діяльності й інших нюансів.

Фахівці нашої компанії виконають відновлення бухгалтерського обліку максимально швидко, якісно і ефективно, - це доволить вирішити всі наявні проблеми з податковою інспекцією, та отримати рекомендації щодо подальшої роботи бухгалтера.

Аудиторська компанія PSP Audit у своєму активі має запатентовані методичні рекомендації щодо складання аудиторських звітів, робочих документів аудитора.
Свідоцтво 1
Свідоцтво 2