Відновлення бухгалтерського і податкового обліку

Це система заходів, спрямованих на приведення бухгалтерії компанії у відповідність до вимог нормативних актів та чинного законодавства. Ця процедура застосовується у випадку, якщо ведення бухгалтерського обліку не здійснювалося або здійснювалося неналежним чином.

Організація може зіткнутися з необхідністю відновлення бухгалтерського обліку у ряді цих випадків:

  • зміна засновників, реорганізація або ліквідація юридичної особи

  • майбутня податкова перевірка

  • звільнення бухгалтера

  • втрата або псування документів у зв'язку з нещасним випадком

  • неправильна організація бухгалтерії, відсутність реєстрів протягом тривалого часу

У рамках процедури відновлення бухгалтерського обліку пропонується ряд послуг:

  • відновлення первинних бухгалтерських документів, перевірка правильності їх оформлення, визначення наявності повного комплекту документів та інформаційних баз

  • формування податкових та бухгалтерських реєстрів, перевірка їх правильності з урахуванням вимог законодавства України

  • проведення касових операцій згідно з правилами розрахунків готівкою грошовими коштами

  • розрахунок податків, перевірка правильності їх нарахувань та оплати

  • виправлення помилок і неточностей у розрахунках, перевірка правильності звітності, зданої раніше

  • формування та надання декларацій і повної звітності, а також проведення консультацій з бухгалтерської безпеки

Порядок проведення робіт з відновлення бухобліку:

  • робота починається з попереднього аналізу наявності документації та її відповідності необхідним вимогам. Для цього проводиться діагностика поточної бухгалтерії організації. За результатами аналізу фахівцями розробляються рекомендації для організації, планується порядок роботи. Потім разом із замовником складається спеціальне технічне завдання, у якому вказані всі аспекти перевірки та відновлення бухгалтерського обліку компанії. У цьому технічному завданні також вказуються терміни проведення робіт, вартість послуг і обсяг майбутніх робіт.

  • далі сторони підписують взаємний договір на надання послуг з відновлення бухгалтерського обліку. Після узгодження всіх аспектів наші фахівці переходять до роботи і проводять відновлення бухобліку у визначені договором терміни. Для з'ясування, яка саме бухгалтерська звітність потребує відновлення, наші фахівці проводять звірку, взаємодіючи з податковою інспекцією. На підставі отриманої інформації приймається рішення про те, яка звітність потребує уточнення або доповнення, а також щодо роботи над документами, що не були надані взагалі.

  • після завершення робіт складається звіт щодо етапів і результатів наданої послуги. Вам надається відновлена бухгалтерська звітність, включаючи оновлену інформаційну бухгалтерську базу (1С). Крім цього, наші фахівці дадуть рекомендації з ведення бухгалтерського обліку відповідно до специфіки вашої діяльності й інших нюансів.

Фахівці нашої компанії виконають відновлення бухгалтерського обліку максимально швидко, якісно і ефективно - це доволить вирішити всі наявні проблеми з податковою інспекцією та отримати рекомендації щодо подальшої роботи бухгалтера.

Аудиторська компанія PSP Audit у своєму активі має запатентовані методичні рекомендації щодо складання аудиторських звітів, робочих документів аудитора.
Свідоцтво 1
Свідоцтво 2